Vår i luften!

image142
En vassrugg nära vår lya...och sjön är full med fåglar igen.

            
I parken              Svan på glid                På frälsis            God pasta                    Tröttis!

Idag hade jag tid att hänga med Sofia och Hedda på babysång hos Frälsis. Kul! Hedda höll verkligen igång. Fattar inte var all energi kommer ifrån, men så sover hon ju gott hela nätterna. Nu när Sofia pluggar blir det väl för mig att ta Hedda till Frälsis. De bjuder på kaffe och bullar så det ska nog gå bra :) Efter frälsis åkte Sofia iväg för att plugga och Hedda och jag knallade hem i det sköna vårvädret. Hon somnade förstås. Kom hem och bytte 1 kissblöja och 2 bajsblöjor på drygt 1 timma. Kul att hon inte håller pappan sysslolös ;)
Svängde ihop en "mantarvadmanhar-pasta" till middag. Det är nästan alltid just de som blir godast. I detta fall en slags Carbonara på Tortellini, men med sardeller istället för fläsk och rejält med kokta morötter. Jobbigt gott!

Ikväll blir det kikärtssoppa och hembakt frasigt lantbröd följt av 5 km löpning.


Kommentarer
Postat av: Gurra

Sjutton vilka snygga tjejer du har!

2008-04-03 @ 23:32:29
Postat av: Andreas

Ja de e rätt söta...men jag då Anders...JAG då???

2008-04-04 @ 08:08:13
Postat av: Anonym

Anondodenon dodu äror ocockoksoså sosnonygoggog!

2008-04-04 @ 12:28:05
Postat av: Andreas

Jojo Jojagog vovetot :)...hohahohahohahoha (rövarspråksskratt!)

2008-04-04 @ 15:37:17
Postat av: Emelie

Nytt inlägg!!

2008-04-08 @ 09:29:20
Postat av: Andreas

Jajajaja!!! :)

2008-04-08 @ 16:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0