Lite sent men...1 ÅR!!!

Jag är dålig på att uppdatera bloggen...och när Hedda har sin egen blogg så finns det så mycket bilder på allt som händer där. Nu tyckte jag ändå att jag borde lägga in lite bilder retroaktivt. Lilla Heddas första födelsedag 2:a maj...och hon gillade det skarpt! Först fest hemma och helgen efter blev det partaj för släkt och vänner i Skärsbodastugan.

image204

Kan en födelsedag börja BÄTTRE???

       
OJ! ETT ÅR!?    Första åket...              ..funkar kanon! Hedda-tårta i rosa    ...och lite blåshjälp

     
Karlssons grattar     En släpkärra...          ...å åket e komplett   Mjölbyklanen grattar

     
Mer paket!!!                ...och en tårta TILL!  Till badbruden          Svågrar + svägerska

image222

Jag får cutta glassen...snälla...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0