Den 15:e mars

Denna lördag har jag suttit och jobbat vid datorn ganska mycket. Hade hellre varit ute och gått lite i solen. Sofia och Hedda var i Jönköping med svärmor så jag fick lite arbetsro. Senare åkte de ut till svärföräldrarnas nya stuga i Skärsboda där jag hämtade upp brudarna. De tyckte att jag skulle komma ut och kolla hur det blev sen de satt lite egen prägel på "tyskhuset". Det är verkligen skitsnyggt och mysigt där ute. Lägger upp några bilder...synd bara att inte sjön nedanför syns nånstans. Hedda däremot har en benägenhet att dyka upp lite varsomhelst.

Sen var det det här med melodifestivalen. Jag tillhör normalt inte en de som ägnar helg efter helg åt detta evanemang, men i år har det blivit så. Vann rätt låt? Absolut inte! Synd att inte Sanna höll ända fram. Dessutom var både Bengtzing och Rongedal bättre...om jag nu måste välja. Håller med Sofias kommentar:
- Nu har alla spinninginstruktörer fått en ny låt att spela sönder.

image78   image80

           

      ...och det lär väl komma fler bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0