Dags igen!

Styrketräningen har legat nere i ett år, men idag körde jag första passet efter uppehållet. Har sen dess bara riktat in mig på att komma tillbaka med löpningen. Det var svågern Markus som drog med mig till gymet. Rätt person att piska igång mig! Nyligen hemkommen från London som PT bl a tog han med sig en morgontrött Granberg till gymet. Jag klagade på att jag hade problem med bänken och han klagade på att han hade samma problem. Han tog "bara" 160 kg. Då höll jag på att gå hem...hahaha. Jaja...mjölksyran tog mig tidigt denna första gång och jag har nog en bra bit till fjolårsformen...men det är KUL! Aaaarrgghh....jag kommer att ha träningsvärk imorgon!

   
Taggad!                      Preacher´s bench!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Satan vilken biceps... imponerande! ha ha ha.

2008-03-17 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0