Försommaren...

Som vanligt är jag inte världsbäst på att uppdatera bloggen. Här kommer lite försommarbilder så att ni hänger med. Har funderat lite fram och tillbaka om jag ska börja skriva om mina åsikter vad gäller samhälle, politik och debatt, men jag skjuter nog det på framtidens ovisshet. Vet ju själv hur ointressant det är att läsa andras surmagade inlägg där de sällan (men sällan är inte alltid) är uppbackade av substans, objektivitet eller insikt. Såna finns det för många av. Min blogg får även i framtiden vara en i raden av "dettaharjagsysslatmed"-bloggar där släkt, vänner och andra ohängda kan hänga med i vad som händer i mitt liv. Bloggen ska bli bättre till hösten...det lovar jag. 


Plockar lite syréner i hembygdsgården i Mjölby

     
Hedda å Farmor    Mer blommor...      ...och en maskros  Knallar omkring  

     
Fikar i Jkpg...          ...å fikar i Jkpg...     ...shoppar i Jkpg    Med några tanter i Mjölby

     
Sover i bilen...        ...å sover i bilen...   ...å fikar i Jkpg        Bada e sååå kul!

   
Bistro-anka  hemma...    Mina grundvux-elever      Mina avgångsvux-elever



Så var det ju det här med EM. Tja vad kan man säga. Bättre lycka nästa gång!
Det känns tomt efter varje sportevanemang som tar slut. Tur att OS närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0