Världens goaste unge!

image43

Jag älskar min lilla Hedda! Det är knappt att man fattar i vilken snabb takt hon utvecklas. Det var ju inte längesen hon föddes, men efter jag suttit och kollat flera hundra bilder av henne som vi tagit sen hon föddes...ja då fattar man att hon faktiskt varit med ett tag. Men ändå...alla dessa grejer hon gör...leker, lägger pussel, pratar i telefon (på sitt sätt), far omkring i lägenheten, skrattar och busar, illvrålar, äter choklad, diggar musik, flirtar osv. Alla är väl stolta över sina ungar, men det här barnet tar verkligen priset. Givetvis är jag övertygad om att hon kommer lyckas bra i livet...och man kommer långt bara genom att vara så söt som hon är...se bara på hennes mamma :) Tur att jag har mina älskade flickor! Nog med skryt...dags för kvällsvällingen!

Kommentarer
Postat av: ElodieRiley

komentera mitt senaste inlägg :)
kram

2008-02-26 @ 23:14:10
URL: http://elodiesummermidnarileyleina.blogg.se
Postat av: pernilla

Såå söt hon är dottern. Och fina me and i-kläder har hon på sig också ser jag. Antar att det är mamma som är såld på märket. Jag är det ialla fall=)
P

2008-02-27 @ 09:42:43
Postat av: Världens bästa Hedda

Hej pappa!
Idag blev det ingen babysång för mamma och mig. När vi kom ut och mamma började gå mot Frälsis blåste det nästan full storm och mamma fick dra vagnen efter sig. Efter några minuter insåg mamma att hon höll på att bli alldeles genomblöt och dessutom piskade regnet henne i ansiktet så att det gjorde ont. Då gick vi hem och myste istället. Frälsis klarar sig nog utan oss idag!

Mamma och jag älskar dig!

Många blöta pussar från Hedda

2008-02-27 @ 10:31:13
URL: http://heddalovisa.blogg.se
Postat av: Emelie

Vilket gulligt inlægg! Och jag håller med, Hedda ær værldens gulligaste unge!!!

2008-02-29 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0