Nytt åk!

     

Heddas favoritaffär...Babyproffsen rules! Det blev den till höger!

Idag har man verkligen haft vårkänningar...häääärligt! Efter jobbet föreslog Sofia att vi skulle åka in till Jönköping för att kolla på en sulky till Hedda. Hon börjar bli så nyfiken så att hon vill sitta upp i vagnen hela tiden...och så ville vi ha nåt smidigare att köra omkring henne i. Sagt och en gjort! Vi tog en utflykt för att titta lite...trodde jag. Något senare följde en BRIO-vagn med hem. En riktigt cool terrängvagn som Hedda älskar att sitta i. Skönt att ha ett något mindre åk nu när det håller på att bli lite varmare ute.

På hemvägen syndade vi lite mitt i vår soppdiet och tog en burgare på det gyllene M:et. Jaja...en gång är ingen gång. Dessutom fick någon liten smaka lite hamburgerbröd och en sipp vaniljmilkshake innan hon knoppade in bilen. Mysig familjeutflykt!


Kommentarer
Postat av: Hedda

Hej min jättetuffe pappa!
Jag är så snygg i min nya vagn att folk runt omkring nästan får dåndimpen. Mamma är jättemallig när hon strosar runt med mig. Nu har vi mellanlandat hos mormor för ovanlighetens skull för mamma var så nyfiken på om hon fått respons på sin skoluppgift. Det hade hon. Lärartanten skrev att den var utmärkt. Tjoho, sa mamma!

Vi älskar dig!

/Hedda

2008-02-29 @ 15:41:51
URL: http://heddalovisa.blogg.se
Postat av: pernilla

Sofia kan knepen märker jag. Och ni män går på det varje gång=)
....bara titta. Hahahaha!!! Självklart kom ni hem med en ny fin vagn. Hade du trott annat Andreas?!
Ha en skön helg med familjen

2008-03-01 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0