Min vän trimmern...

Stod och rakade mig med trimmern i högsta hugg. Plötsligt flög nåt i mig...jag började raka sidorna på huvudet.
Oj, oj, oj! Resultatet blev nån slags halvtaskig mohikanfrilla. Blev tvungen att slinka in hos Sofias frisör och fixa till infallet. Hahaha...så nu har jag nån jäkligt kort mohikanvariant. Jaja...det blev ju smidigt och skönt i alla fall.

Dagens lunch: Bräckt falukorv ochrotfruktsmos med pepparrotskryddad grön ärt-créme

     
Före infall           Efter lagning               Lunch-lagning

Kommentarer
Postat av: Gurra

Ha ha ha... like your nya friss!

2008-04-17 @ 22:30:59
Postat av: Emelie

vilket infall du fick!!
men utfallet blev ju bra!
hoppas vi ses nasta helg.
halsa flickorna = och mormor i morgon, horde att du skulle till Mby

2008-04-18 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0