Påsk underbara påsk!

image101

Ja jag veeet...det är samma bild som på Heddas senaste blogginlägg, men det är en SÅ härlig bild.

Dags för den härliga kravlösa påskhelgen! Jag gillar verkligen påsken. Träffa familj och vänner över god mat. På Långfredagen startas det med kombinerad påskmiddag/födelsedagsfest hos svärföräldrarna och sen bär det av till Mjölby för ett rejält påska-taberas. Där stannar vi tills påskdagen då vi far till Sofias kusin (tillika lammuppfödare) i Edeskvarna strax utanför Huskvarna. Påsken lär gå i den goda matens tecken. Kunde bara önska lite vårigare väder, men det blir en härlig helg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men jösses vilken liten goding!!
Här ser vi fram emot 4-års kalas imorgon. Herregud vad tiden går. Ta vara på varje minut Andreas!!!!

2008-03-27 @ 18:33:30
Postat av: Andreas

Härligt! Ja vi tar vara på tiden med vår sötnos. Härlig 4-åring ni har förresten! :)

2008-03-28 @ 16:41:40
Postat av: Gurra

Pernilla har du en blogg?
Grattis till lillpalten på 4 årsdagen föresten!

Anden du är lite slö med skrivandet tycker jag, fast de e klart du jobbar väll med C-uppsatsen hela tiden. Jag förstår!

2008-03-28 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0