Bättring Granberg!

Har man skaffat en ny fin blogg så måste man ju uppdatera den lite. Granberg lovar att bättra sig. Herregud...lilla Hedda sköter ju sin blogg bättre. Tänkte att summera sommaren med lite sköna bilder, men jag måste få några mejlade till mig. Slänger med några bilder som vi tog när vi var i Hjo för att hämta hem en gammal barnsäng som vi köpt på en loppis. Antik och jättefin. Där kan Hedda sova tills hon blir 18 år :)
Just nu rullar vardagar och helger på som vanligt. Alltid en hel del nya saker att vänja sig vid när man är ny på en arbetsplats. Känns virrigt, men kul...inte minst för att jag får snacka med Bosse bildoktor var och varannan dag. Trots att han är en våra stammisar så låter jag bli att fråga om en eventuellt lambdasondindikation. Skulle kunna deala med några gratisluncher under bordet kanske...hahaha.
I lördags var jag i alla fall riktigt lycklig. På mitt fat låg 7 stycken feta surströmmingar redo för rensning. Efter noggranna montage blev resultatet 3 st härliga klämmor som på nolltid slukades...mmm!
Som sagt...fler bilder lär följa inom kort.

                   

                

Kommentarer
Postat av: KOpov

Din gammle surströmmingsrvä 'L
Fy vad du måste luktat hahahahah
Fiska en dag kanske 'L*

2007-09-10 @ 23:55:21
Postat av: Världens bästa bebis

MEN PAPPA!!! Nu får du skärpa dig! Till och med min mamma är bättre på att uppdatera än vad du är. Fast du är rätt bra ändå, för du är mitt pappamonster. Jag tycker om när du busar med mig. Jag är världens bästa bebis, vet du det? Snygg är jag också.
Mamma och jag älskar dig SÅ!

2007-10-21 @ 23:57:50
URL: http://heddalovisa.blogg.se
Postat av: Gurra

Nu får vi blogga på lite! Jag var inne på Heddas blogg, vad söt hon är den lille. Hon måste fått sin mors gener! he he...

2008-02-16 @ 14:35:18
Postat av: Gurra.

Granis!? Det händer ju inget här!

2008-02-17 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0